25/10/12

GIORNO 2: Tourists

Stasera in metro un italiano mi ha chiesto: "sei una turista?" 

e io prontamente: "SI!"

poi ho detto no un attimo. non sono una turista.

ma stasera abbiamo fatto proprio gli stranieri. giro turistico.

covent garden.
big ben.
london eye.
soho.
piccadilly circus.
trafalgar square.
leicester square.

con tanto di foto, proprio mainstream.

nonostante siamo tutti broke io pietro e david andiamo a sentirci gli m83 perchè quando ti ricapita di vederli all' o2 arena? 

welcome to the EXPENSIVE london 

ma da domani si fa sul serio. numero inglese, NIN, cv.

ma poi la sera fabric.

insomma, mai prendersi troppo sul serio.






Tonight, in the tube, an Italian man asked me: "Are you a tourist?"

And I promptly answered: "Yes!"

Then I said: no, wait. I'm not a tourist.

But tonight we really acted as tourist. Sightseeing.

Covent garden.
Big Ben.
London Eye.
Soho.
Piccadilly Circus.
Trafalgar Square.
Leicester Square.

With pictures. Very mainstream.

Despite our being broke, Pietro, me and David are going to listen to m83, because when will we ever get another chance to see them at the o2 arena?

Welcome to EXPENSIVE London.

But tomorrow we're going to get serious. English number, NIN, cv.

But then, tomorrow night we're going to FABRIC.

Never take yourself too seriously.



Mangiato una cosa nera per la prima volta nella mia vita. fuckin strange. thak you federico.

david and me in piccadilly <3


I hate this face, federico



m&m's store. look at this Silvia


covent garden e le decorazioni di natale. ma non è ancora halloween. are u fuckin kidding me? 

2 commenti: